PREPARATS PER REBRE'L

SENTI'S SEGUR EN SUNWAY

Garantia, certificació

Ens complau comunicar-li que, ens ha estat concedit el Certificat nº COV-2021/0018 d'AENOR al nostre Hotel Sunway Playa Golf & Spa, com a reconeixement i evidència de la conformitat del seu sistema de gestió amb la norma Certificació de protocols enfront de la COVID- 19.

Protocols millorats de neteja i desinfecció

Neteja de superfícies en àrees comunes: la recepció, el vestíbul, els passadissos, els banys, els restaurants i altres àrees comunes de l'hotel es desinfecten d'acord amb els protocols, productes i freqüència mèdica.

Desinfecció d'habitacions: utilitzem productes de neteja altament efectius en totes les superfícies, objectes i articles decoratius, i protocols clínicament provats per al rentat de tèxtils a més de 60ºC

Serveis de Restauració adaptats als nous temps

Per minimitzar els riscos, hem adaptat alguns dels nostres serveis de restauració, com és el cas del servei Buffet d'esmorzars. Reunions i esdeveniments, amb noves opcions de presentació que minimitzen qualsevol risc.

Medidas COVID - Certificado AENOR

Distància Social

Els nostres establiments segueixen tots els protocols per permetre la distància social requerida a l'interactuar amb altres.

Senyalització de seguretat: hem creat senyalització especial en totes les àrees comunes dels hotels per recordar a tots la necessitat de mantenir una distància segura.

Redisseny de les àrees comunes i ús, hem reorganitzat l'ús i la distància en les nostres zones comunes i restaurants. Per garantir la seguretat.

Implicació dels nostres equips: per ajudar-vos a aplicar aquestes mesures en totes les àrees.

Medidas COVID - Distancia social

Equips de protecció personal

Oferim equips de seguretat a tots els nostres hostes, personal i proveïdors durant la seva estada.

Equip de seguretat i desinfecció per als hostes: accés a gel desinfectant, màscares i guants durant la seva estada.

Protecció dels empleats: tots els empleats de l'hotel tenen accés a l'equip necessari per realitzar-la amb les màximes garanties de salut.

Equip requerit per a proveïdors: tots els proveïdors que accedeixin a l'hotel han de seguir les mesures de seguretat requerides.

Medidas COVID - protección individual

Protocols de seguretat i salut per a empleats

Per a més seguretat, tot el nostre personal ha de complir amb els requisits de salut per treballar.

Avaluació diària: el personal se sotmetrà a una avaluació abans dels seus torns.

Protocols de detecció primerenca i plans d'acció en cas de problemes de salut dels hostes, amb l'opció d'aïllament, equip de protecció, contacte amb serveis mèdics i logística de transport.

Capacitació especial de personal: sobre el seguiment de protocols i pràctiques de seguretat adaptats a les normes de salut.

Medidas COVID - protocolos seguridad

Direcció de Seguretat Sanitària

Disposem d'un responsable de seguretat sanitària identificat, serà el líder en cas de qualsevol adaptació de noves mesures i en la capacitació de tots els empleats. Així com davant de qualsevol emergència sanitària.

Responsable d'introduir i actualitzar les mesures necessàries.

Capacita a tots els empleats sobre els procediments necessaris per protegir altres empleats, convidats i proveïdors.

Responsable d'utilitzar el nivell més alt possible de responsabilitat ecològica en totes les noves pràctiques.

Medidas COVID - Coordinación

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE VIATGES - COVID19

En Sunway sempre hem pensat que les persones són al centre i per això, la salut i el benestar són la nostra prioritat. Tant pels nostres hostes com per als nostres companys, és per això que demanem als nostres clients i companys el compromís de respectar el protocol especial que hem creat davant d'aquesta situació.

Com una empresa compromesa amb tots els nostres clients i amb l'objectiu de mantenir el nostre compromís i la teva tranquil·litat, volem compartir amb vostè algunes de les mesures que hem adoptat per gestionar aquelles reserves que s'han vist a causa d'aquesta contingència.

És important recordar que aquestes mesures s'aplicaran per reserves la data d'estada coincideixi amb el període de força major o aquesta d'excepció.

RESERVES FETES A TRAVÉS CANALS DIRECTES

Reserves realitzades a través de les nostres pàgines web, telefònicament o directa en la recepció de l'hotel.

Li donem a escollir dues opcions, independentment de si la tarifa de la reserva és reemborsable o no reemborsable:

Opció A: tens l'opció de mantenir el dipòsit de la teva reserva durant el present any, el qual haurà de ser redimit al mateix hotel en el qual s'hagi realitzat la reserva. Com ho ha de fer? Escrigui un missatge amb la informació de la seva reserva a l'adreça de correu electrònic info@sunway.es.

Opció B: té l'opció de rebre el reemborsament complet. Si la reserva va ser realitzada a través del nostre web, pot cancel·lar-se directament a través de el mateix correu electrònic dalt indicat. Si va reservar telefònicament o un altre canal directe, pot contactar perquè li assistim, només recordi que les sol·licituds es estaran treballant per la data d'entrada d'acord a la reserva. Rebrà resposta al més aviat possible.

IMPORTANTE: L'Opció B només s'aplica durant els casos tipificats de força major.

RESERVES A TRAVÉS D'AGÈNCIES DE VIATGES O ALGUNA PLATAFORMA DE RESERVES ONLINE

Si disposa d'una reserva realitzada a través d'un tercer, li demanem que en contacte directament amb ells perquè puguin ajudar.

Cancel·lació Gratuïta / Reemborsament per força major relacionada amb la Covid-19

Donada la pandèmia mundial de la Covid-19 decretada per l'Organització Mundial de la Salut el passat 11 de març de 2020, Sunway Hotels & Apartments l'informa que es reemborsaran (íntegrament i en qualsevol moment) en tots i cadascun dels següents casos, tots relacionats amb situacions de força major provada relacionada amb la Covid-19:

  • Que l'òrgan legislador del lloc on se situa l'hotel/apartament, decreti alguna de les següents mesures durant les dates en què se celebri l'esdeveniment:
    • L'àrea/regió/ciutat on es troba l'hotel/apartament, es tanqui i sigui inaccessible per als clients.
    • Prohibeixi l'entrada de persones del país on resideix el client.
    • Prohibeixi l'entrada de persones de la nacionalitat del client.
    • Qualsevol altre decret o mesura no estipulada anteriorment que no permeti a la propietat, allotjar al client.
  • Que l'òrgan legislador del país d'origen del client prohibeixi els viatges/visites al país/àrea/ciutat on se situa l'hotel/apartament durant les dates de la seva estada.
  • Que el que el país d'origen del client, restringeixi la mobilitat o decreti el tancament de fronteres amb Espanya o restringeixi els viatges a Catalunya.
  • Que en el moment de la seva estada a l'hotel/apartament, el client es trobi en un període de quarantena (preventiva o per malaltia), o se li hagi detectat la malaltia de la Covid-19. Per a provar aquest cas s'hauran de presentar proves mèdiques fefaents.

Esperem poder rebre'ls el més aviat possible!

Medidas COVID
Loading...

LI HO POSEM FÀCIL

RESERVA PER TELÈFON